1 day Special Promo - Estee Lauder

Friday, February 20, 2009 / Comments (0) / by Skinny Yash

Tak semena-mena. Estee Lauder dah menjadi kegilaan aku. adoi. Siap la kau Johnny. Kau yang ajar sebenarnye. he he he. Apa2pon. Aku sungguh bersyukur kerana dapat bakal suami yang begitu supportive gitu. Kalau bab2 pompuan ni, cukop suka die membayor nye. Mak lagi suka u'olls! ha ha ha

Semalam i received an sms from Unknown gitu. Ah! Terpukar seketika. Anak mata aku ni guling2 macam bola membaca setiap perkataan yang tertera dalam kandungan sms tu. Get 6pc gift with RM 350 Estee Lauder Purchase. Ah- Sudah! Terus aku tekan forward ke Johnny. Biar die teruja bersama2 tunang kesayangannya ini. he he he Alamak! Lupe! Johnny mempunyai masalah dengan henpon nye. Tang msg je pon. Tak bunyik! Dah ponek den godek. Tak bunyik2 jugak. Saje nak suh Blackberry tu sampai awal la tu. huh.

Apa2pon. Back to the story. Promotion applied for 1day je! Bila? Harini lah! at Metrojaya BB Plaza sahaja ye u'olls! Cepat-cepat! Aku tunggu Johnny je ni! Sat lagi terus terbang kesana. Usha-usha untuk barang hantaran katanya. he he he


MissSilent Says: Teruja tahap tenuk di Bangkok.

0 Pengkomen: