Benci lah! - Part II

Saturday, February 21, 2009 / Comments (2) / by Skinny Yash

Disebabkan aku keseorangan dirumah. Ditemani rakan jauh di internet. Tetibe aku teringatkan ex-bf ku yang kengkonon nya aku telah ditipu selama 3 tahun! ha ha ha. Aku yang tertipu atau dia yang tertipu. Takpelah biarkan itu menjadi suatu kisah silam yang bodoh lagi sampah.

Aku mula bertanyakan link blog manusia terbabit. Ah- lama jugak aku tak tengok. Since tak tahu bila. Lama jugak lah. Dah lupa pon. Akhirnya rakan jauh ku temui link tersebut. Kelakar la. Aku pon dah lama xbukak blog ko. And she was assuming i selalu menerjah ke blog nya! Oh-puhleaseee.. Tak kuasa mak noook! Itulah dia kisah silam ku yang bodoh. Malu nak cerita sini. Sebab begitu bodoh dan tak menarik.

Ape2pon. Seperti ku beritahu dari awal. Aku sukar untuk membenci. Tapi sekali ku benci. Seribu tahun tak mungkin ku maafi. Wah..terlebey sudah. Dah ala-ala Imran Ajmain nih. Last but not least. Sesiapa yang terjumpa mamat tu pesan kat dia. Jangan bagi aku ketemu muka dia atau gf nya. Kalau aku jumpa. Hmm. Memang aku sepak. Bukan sepak (pakai kaki). Ni pakai tangan sampai berdarah. Diulang. Aku SEPAK SAMPAI BERDARAH!


MissSilent Says: Aku tahu sedangkan Nabi ampunkan umatnya. Tapi aku bukan Nabi. Aku cuma manusia biasa. Yang mempunyai segala macam sifat. Okay.

2 Pengkomen:

farouqdmc @ February 23, 2009 at 7:53 PM

sape lak si mamat tu ek?

Ms.Silent @ February 24, 2009 at 8:58 AM

Insan yang hanya layak dipanggil SAMPAH!