Benci lah!

Saturday, February 21, 2009 / Comments (2) / by Skinny Yash

Bila aku tak suka. Sedikit sebanyak aku akan tunjuk yang aku tak suka. Perkatikan mataku. Ko jangan harap aku akan pandang kau walau seinci pon. Perhatikan memek wajah ku. Ada rasa2 aku nak senyum tak? Kalau tak, u better off my way.

Tulah sedikit sebanyak tentang aku bila aku xsuka seseorang. Aku sangat susah untuk membenci. Tapi bila aku dah benci. Kirim salam banyak2. Bukan mudah untuk mengambil hati aku tau. Except for Johnny la. Aku merajuk xsampai pon 2minet. Sayang punye pasal okay. ha ha ha.

So far, aku rasa orang yang aku benci masih berada dalam kelompok life aku. Walaupon dia xdak kena mengena dengan hidup aku. Tapi dia tetap ada. Walaupon sipi2. Haish. Tapi aku rasa dia tahulah aku tak suka dia. Kadang2 aku terpikir, aku nak je bagitau dia yang aku xsuka dia. Rasa2 wajar tak tindakan tu? Agak bodoh bunyiknya. Tapi nampak satu kejujran disitu. Itu memang sifat semulajadi aku tu! he he he

Siapa dia? Perluke nak bagitau?! Hmm. Takpelah. Biarlah aku je yang tahu. Sekali dia kacau hidup aku. Memang berdas-das aku bagi. Tunggu masa je. he he he Jahat kan? Ah- kubur asing2 kan. Aku tau ape yang aku buat. Aku pon xkacau orang. Cuma tu lah. Mata dan hati aku sakit la! Shit.


MissSilent Says: Tak kira siapa kau. Aku tetap benci kau! Sorry. :)

2 Pengkomen:

Azealea Dz @ February 23, 2009 at 3:48 PM

hmm...kalau aku orang yg ko benci tu...xkan ko call aku tiap kali ko nk singgah kat ampang n lepak2 kat umah aku kan? so..bukan aku la ek? huhu

Ms.Silent @ February 23, 2009 at 5:13 PM

ha ha ha! nak harap ko call aku..mmg xdapek arrr!! nasibla ko punyai kawan yang berhati murni mcm aku! ha he he he