Makan Besar lagi!

Thursday, March 26, 2009 / Comments (4) / by Skinny Yash

Semalam hari gaji lah! Bukan aku! Tapi Johnny! he he he Ape lagi! Makan besarrrrr!! Aktiviti wajib di awal2 hari gaji.

So, plan nak g Victoria Station. Tapi.... Pagi tadi dengar suara Qistina lah!!! Spa Q arini last day! huargghhhhh!! Aku dah terjatuh hati kat BF Qistina si Fahmie tu!! Shweeeeeeeeeeeeeeeet sangat die! Johnnny jangan marah ye! Kan bagus kalau u pon macam tu! he he he

Ok..ok..i know. U different from others. Thats what makes u stand up from others kan sayang kan? he he he "X" Factor tu penting!! ha ha ha ha

Okla, still thinking what are the best places to have a fine dine. hmmm...


MissSilent Says: Happy Birthday to Dida!! She's Johnny only sister! :)

4 Pengkomen:

diana luna @ March 26, 2009 at 11:57 AM

JOM PG MAKAN2 HARI NI..AKU AJAK mR fENDY SKALI..

Ms.Silent @ March 26, 2009 at 12:28 PM

ye..! dah confirm ke mane?

;p

Ain Bubuk @ March 26, 2009 at 2:06 PM

jgn lupa makan besar utk 'HARI' i pula nuryashma yasin! hahaha

Ms.Silent @ March 26, 2009 at 4:17 PM

amboi...dari aku nak jd silent writer!! habis sume tau name penuh aku nyah!!!!

ye ye..nanti kite plan yuk! Makan besar di hari kebesaran mu! bersama orang besar2! ha ha ha