The Naked Truth [aku tiru tukang tagged tu! :)]

Friday, March 27, 2009 / Comments (5) / by Skinny Yash

eh..eh...!

ade orang tag akakk la..! ok..ok..dek kerana report ku telah lama settle. Buat aje la ye dek non. :)

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Sssh...i'm getting married... :)

Saya memilih kerana, saya tiada pilihan lain! Shitz! Panjang ceritanye dek non. Tapi xpela. Now, memang i'm getting married pon! he he he

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

misssilent

Ye! Saya mahu menjadi silent writer! Tapi banyak sungguh insan yang cuba mengantoikan dalam berbagai keadaan. Bahaya weyh! Tapi itulah. Saya bukan seorang yang silent. Tapi ingin menjadi silent untuk seketika waktu. :)

3) Apakah ‘method’ penulisan dalam blog anda?

Method? jap. Slumber! Ye! Slumber! Ini blog aku. Suke hati aku lah! Ade aku kisah? he he he

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

Erm. Belum lagi la. Yang lama pon xhapuskan pon. Cume di private kan atas sebab2 tertentu yang perlu dielakkan. Ada faham?!

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Erm. Entry nye xpernah kurang dari 1o baris! he he he cukop x? :)

6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.

1. Imamomma! (saya tahu anda sungguh percuma!)

2. Cik Hid (walaupon emosi anda xmenentu!)

3. Lady D (I LAP U! :) )

4. Cik Kiah (aku tau, lambat laun kau mesti pulang ke tanah tumpah darah mu jua!)

5. Kechiq (ko pon sangat percuma kat office tu kan! )

6. Bubuq! (i taruk u last coz i know emosi u pon xmenentu!)


Kenapa 6?? hei.. suke hati aku lah! Blog aku! Tag aku! Suke hati aku lah! Ada aku kisah?


MissSilent Says: Mak xkisah pon. ha..ape kes..?

5 Pengkomen:

diana luna @ March 27, 2009 at 4:29 PM

jahat la ko yash!

newlifenewbeginning @ March 27, 2009 at 4:35 PM

erk malu laa..
lenkali kene taip pendek2 la hehehe kene suruh my brain to stop babbling hehehe

Ms.Silent @ March 27, 2009 at 4:57 PM

diana luna: apa yg jahat nye? papa jahat ke? he he he

newlifenewbeginning: xpe..xpe...i enjoy reading urs! he he he

keep it up!

immamomma @ March 27, 2009 at 11:27 PM

ek ek sgt percuma katanye??

memang!! sejak anak kecik tu dh makin besar ni k :p

taktau dr dlm perut slma 9mths+ up till she's 7mths tuhan je la tau azabnye mcm nk mati anak momma tu, umoq mmg pjg.. mak ngan paknye tak penahnye rehat dr segi mental, fizikal even kewangan!! lg kena bantai kaw2 nyer!! bile momma bantai lik, kena tibai libas tebas bagai!!

opps terlebey suda kang ade je yg menggosip sukarelawati ahaha!

okok mode emo dh blk ke mood: momma poppa pong x kesah diaorg pe kes!!

hikhikhikhik ;p ;p

reena @ March 31, 2009 at 12:15 AM

Wei, nanti bila hang dah kahwin, nak buh nama blog apa? I'm Married eh? Hehe.