1. orang luar sane tak kenal kamu. perjelaskan siapa kamu?
Saya tunang kepada Mr Johnny yang gagah perkasa lagi bijaksana! Cukop tak? Atau senang cita, saya ini tak ubah seperti Erra Fazira. Tak pon Puan Qistina! bole? ;p

2. sikap kamu yang ‘mantap’?
Mantarp ye? Hmm. Saya memang mantap bab2 blog hopping nih! Mantap juga bab2 kretiviti. Tak caya? Tak caya sudah!

3. sikap kamu yang sangat jelek?
Korang rasa bole tahan tak kalau nak diperli oleh aku. Agak pedas gak lah. Diam diam ubi berisi orang kata. Orang kata lah. Aku tak kata. Apa-apa pon. Jika sikap aku sangat jelek, Ada aku kisah?!

4. apa gadget yang sentiasa kamu bawak?
Saya bukan minah gadget! Saya minah pub!(anda2 semua masih belum dpt meneka apekah mksd tersiratnya! lihat previous entry). Tapi yang sentiasa saya bawak, HP murah ku berjenama Sony Erricson. 810i kot. Aku pon tak hengat! Erm..thumbdrive dikira gadget tak?

5. dah berape handphone kamu pakai selame neh? senaraikan brandnye. jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang?
Alcartel - Nokia 3210 - 3310 - 3550 - Sony Walkman W600i - N70 - Motorola RAZR - Sony Erricson 810i

6. siapa bestfriend kamu?
Bestfriend! Hmm. Sebenarnya sapa je yang close to me ku anggap die best! So bestfriend aku la kan! Bubuq, Lady D, Cik Kiah, Ex-Tuna Itu antara orang pertama yang aku akan kabarkan segala berita!

7. siapa yang kamu sayang selain family?
Of course My Johnny lah! Dan juga kawan2 best aku! :)

8. lagik 10 tahun kamu jadi ape?
36? Wah. Agak2 dah mantopp tak akak time tu! he he he. Masih mengekalkan tubuh yang lansing tapi mantop!! Mudah-mudahan. Amin....

9. kata2 hikmah yang pernah kamu dengar & paling kamu suka?
"Barang yang lama usah dikenang" suka sangaaaat! ;)

10. dalam blog kamu, sudah ade berape followers?
Hmm. tiga je! Saya bukan artis! :)

11. senaraikan follower yang paling kamu suka? (tak kira kuantiti) kenape?
Erm, imamomma. Kerana dia tak pernah lupa untuk meninggalkan jejak di blog aku! he he he

12.sy nk tag:
Imamomma sekali lagi, Cik Kiah ko hutang Tag aku lagi!, Cik Hid emosi kamu dah okay belom?, Puan Farah bakal ibu congrats again!