Less Praise huh?!

Monday, May 11, 2009 / Comments (5) / by Skinny Yash

Semalam Johnny suruh aku baca Personal Money..bulan Feb punye! Ada tips how to manage your credit card..tp blom pon sempat sampai ke topik tu, aku dah terlelap! he he he. Anyway, aku sempat la baca bab "What to do before migrate" and "How to be Happy at Work"! ha..yang ni sangat la aku kene bacakan.

And kesimpulan nya, wah. Dah sampai kesimpulan pon! he he he Ye! Kesimpulannya, aku feel unhappy and down mungkin disebabkan less praise, feel no added value to the company atau aku sendiri dah nampak no future in the company! Kadang-kadang, praise tu la yang memotivatekan diri kita untuk bekerja dengan tekun dan jaya nya! Baru lah happy! Kalau dah hari-hari nak komen, itu ini..hati pon panas!




MissSilent Says: Hoping for a Good Day!

5 Pengkomen:

» NAJA « @ May 11, 2009 at 12:19 PM

Bagus.
Ade sikit aura baik untuk permulaan minggu ni.
i hate Monday!!
and love Friday.

immamomma @ May 11, 2009 at 12:49 PM

betul! thats why i nvr commented on any of ur entries being not happy @ work. kt mn keje pn sama.. its within u urself so go yash keep on praising urself :)

Ms.Silent @ May 11, 2009 at 1:01 PM

ha ha ha! whatever it is.

i still hate MONDAY!

immamomma @ May 11, 2009 at 1:28 PM

well u may try but i'd nvr really try to praise monday myself huhu :p

Ms.Silent @ May 11, 2009 at 1:56 PM

ha ha ha! ;D