Perasan bercampur baur!

Monday, May 18, 2009 / Comments (3) / by Skinny Yash

Ape yek i buat on weekend. No activity. Melainkan kuar late dinner with Johnny. Sunday as usual pukul separuh hati! he he he. Syg, i dah terelll blom? he he he

Today supposedly nak gi survey kad kahwin. Hmm. Tengok lagi beberapa hari je lagi. Kad masih blom buat! hu hu hu. Ade niat nak buat sendiri. Tapi. tu la. Banyak plak masalahnye. Antara nya, tak tahu nak guna software ape, kalau nak suruh guna photoshop tu, aku pon baru je berjinak2 guna. Nak guna Adobe Illustrator, mampos kedaung xpandai2 lagi aku ni. Haih Haih Haih.. Mengeluh panjang nampak nye aku!

Hmm. pagi ni mood keje dah ok-ok. Datang plak part bos aku yang macam hanj** ni kan! ade je. Aku dah bengang! Nasib x ku sound je tadi. Kang kene buang dan2 tu plak! Ha. Sape plak nak bagi aku makan?! Owh btw, aku ade intervivew esok! Kat I*T*C, Klcc. Tak tahu la dapat ke tak. Kite hanya mampu mencuba yang terbaik. Ye tak?! Post memang yang ku cari2. More to Project Management la. So..will update you guys tomorrow ye! :)


MissSilent: Manusia yang tiada kebebasan untuk berperasaan adelah seperti pokok yang tiada buah!!

3 Pengkomen:

peluk cium @ May 19, 2009 at 9:23 AM

kyash..jgn keje. bisnes..bisnesss.. :P

Ms.Silent @ May 19, 2009 at 9:39 AM

tu la..dah tensen gile nih!

farouqdmc @ May 20, 2009 at 11:20 AM

bisnes pon ada baik
project management pon ada baik..
as long as u suka lor..