Siapa Idola saya?

Friday, May 08, 2009 / Comments (2) / by Skinny Yash

Seperti biasa, setiap pagi, sewaktu perjalanan kami menghala ke kantor, ada je perbincangan pagi. Hari ni. Johnny was asking, when i'm becoming a mother in future, who will be my idol? Of course tiada siapa dalam benak kepala otak aku! Hmm. Tanpa berfikir panjang, "xdelah!" Ye! Saya x pernah mempunyai idola. Aku pon xtahu kenapa. Kadang-kadang orang cakap, kita perlukan idola, in away for target la. At least kite ada seseorang yang kita nak jadikan contoh. Tapi masalahnya aku xnak jadi macam diorang!! Aku nak jadi diri aku sendiri. That's why, if u asked me who is my favourite singer, actor or actress i wont have the right answer. There's a million of decision i have to make. So, safe way. Tak dak. :)

Untuk menjadi a good mother, perlukah mencontohi ibu-ibu yang ada sekarang? For me, they are all the same. Aku xpernah membanggakan ibu-ibu orang lain. And aku juga xpernah membanggakan ibu ku sendiri. Setiap orang ada sifat-sifat terpuji sendiri ye. Oleh itu, untuk tidak menyakitkan hati siapa-siapa, aku tidak pernah menyatakan "Mak i masak ni lagi sedap...." sebab..... kalau korang depan aku mesti korang akan cakap... "Tak lah...Mak i masak lagi sedap...Mak i masak itu ini..bla bla bla..." See...??! Tak percaya...? Try Test tengok.....

He he he Ini hanyalah sebuah cerita pada pagi jumaat. To all the mothers in the world. "Happy Mothers Day!"



MissSilent Says: Johnny adalah my favourite person! ! :)

2 Pengkomen:

Superstar @ May 14, 2009 at 5:50 PM

eh sama la kite.. saya tidak mempunyai idola juga...

Ms.Silent @ May 14, 2009 at 9:53 PM

yeay! at last! ade org gak sama mcm i!