Update ape lagi!

Friday, May 29, 2009 / Comments (0) / by Skinny Yash

hey! i'm back! Maaf la ye. Kurang sihat sejak pulang dari Jakarta! Bukan Swine flu ye anak2. Cuma demam biase aje. (agaknye la!) don't worry. Dah gi clinic pon. :)

So, i semakin pening. Semakin banyak benda perlu dibayar. Damn. Duit semakin sedikit. Pelamin aku pon xconfirm lagi. Worst come to worst, will take the previous team(during my engagement) punye artwork. Actually ok je diorang tu. Nice pon nice. Cume tu la. Terasa macam nak carik yang lagi murah. Tapi macam standard je. Asal pelamin kat Dewan je, starting price confirm RM1,500/. Hmm. Mahal kan?! I'm trying to get all in a good price which is cheap la kan. But nice. :) Saya tak suka berbangga2 benda yang saya xmampu. Jadi inilah saya! :)

Kad kahwin side lelaki dah ditempah. Semalam pon dah check draft nye. Ada je salah. But before they print, they will draft out first, u check, then confirm semua ok, baru diorang print. Like side lelaki, he did at LH Print tu. Ok la price nya. Cantik pon cantik.Banyak sangat choice. Terpulang la pada kamu. Jangan nak membazir sudah. Kad je pon. Lepas orang gi kenduri kamu, bukan dia nak simpan sangat pon. So, biar dia nampak cantik, simple and mudah difahami. ok?

Tadi baru call for PA System. Sayed tu cakap RM300 complete set. Aku pon xpasti apa yang complete nye. So, will meet him soon to check it out. Nanti aje saya update kamu ye.

Ohw ok. Tonite Wedding Kutek(Unif) and his fiance Yazmin. Bertempat kat Kg.Pengantin. So, nanti update lagi la ye! he he he



MissSilent Says: Harini terbaca satu msg. Dia cakap Kulim kem salam. Dia pon nak tunang dah. :) Alhamdullillah. Aku xnak cakap ape2. Melainkan Congrats! ;p

0 Pengkomen: