Amarah yang lepas!

Tuesday, June 16, 2009 / Comments (4) / by Skinny Yash

Lega..Aku tahu hanya seorang sahaja yang memahami aku sepenuhnya. Aku akui aku mungkin agak sensitif. Nampak saja aku kasar orangnya. Tapi, hati aku sangatlah lembut. Aku terdengar orang berkata perihal ku. "biasalah..orang dah xde duit.." " aku direct je.." mereka gelak!! Terus aku panas hati. Diorang tak sepatutnya cakap macam tu. Walaupon pada hakikatnya, memang benar. Tapi ada aku susah kan sesiapa? Aku tidak pernah sekali pon meminta dari sesiapa. Aku tak suka menyusahkan orang. Sebab aku tahu, lepas tu mesti kita akan terasa terhutang budi kan. Shit! Oh, BTW, dah nak dekat gaji pon, duit aku masih ada lagi RM900! okay! Aku orangnya berjimat cermat. Biar kedekut pada benda2 yang tak berfaedah. Nak kahwin banyak lagi benda yang nak digunakan.

Kadang2 aku cuma berharap, biarlah hati ku sekeras batu. Atau, tiada lagi perasaan marah atau suka dalam diri. Puas hati?


MissSilent Says: Benda sekelumit yang kita buat, tak pernah dihargai. Benda lain yang dipuja.. Ya Allah, Maafkan hamba Mu ini.

4 Pengkomen:

Ain Bubuk @ June 17, 2009 at 8:19 AM

persetankan mereka! cheer up!

wey u want me to sponsor what? ermm ermm bunga manggar? kih3

diana luna @ June 17, 2009 at 8:40 AM

ala..buat bodo jer babe...dun worry..ur patchi coming up!

vee @ June 17, 2009 at 8:45 AM

sabar kyash.. dugaan sebelum kawin tu.. terus tabah yea.. :)

yam^Artfingers^ @ June 18, 2009 at 9:56 AM

yash...cool ok...dugaan saje sumer tu...:)

jgn wori..u dont need zits and fine lines on your face kan...:)