Baju nikah punye hal!

Saturday, June 13, 2009 / Comments (0) / by Skinny Yash

Semalam petang gi DzullClassique amek baju nikah. And at the same time ngantor kain yang dibeli di Jakarta haritu. Budget nak pakai raya la. he he he. So, macam biasa. Mestla try dulu sebelum pulang. And seperti yang ku jangka. Longgar sikit. hu hu hu. Aku dapat rasakan yang memang baju tu akan longgar. Sebab aku pon dapat merasakan penurunan berat badan ku yang semakin serius ni. hmm. Pasang target lagi. Nak menggemukkan badan dalam sebulan. Adoi. Baju nikah terlonggar xpe. Kalau baju sanding????!!! Haisssshhhh.....

tu la baju nikah ku. Tunjuk sikit je. Nanti hilang seri! :)


So, baju nikah ku hanya RM150. he he he. Murah gitu! Kain pon aku beli dah bertahun. Cume tak dihantar jahit je. So alang2 nikah nak pakai putih, aku guna je kain tu. Save duit beli kain! :) Johnny punye RM90 kot. Ke RM70. Tak ingat. Tapi siap sulam bagai la. Dia punye baju plak memang gabak. Bukan sebab tailor nye salah. Tapi sebab budget nak kurus masa amek measurement haritu kan. So, sekarang dia macam kurus sikit. Aku rasa la. hu hu hu.



Sebelum amek Baju nikah tu, kami ke Rose MZ. Selang sebelah je kedai nya. Dengan niat nak tukar baju sanding kami for Johnny side. Seperti di awal entry ku dulu. Aku memang kureeeng dengan pilihan baju aku fo his side. hmm..Malangnya, baju songket yang kitorang nak takde pulak. Yang perempuan nye ada. So, kena la datang semula nanti. Begitulah al-kisahnya.







MissSilent Says: Pening pikir sebab nak gemuk ni!

0 Pengkomen: