Bercinta dengan student! :)

Thursday, June 11, 2009 / Comments (2) / by Skinny Yash

Lately sangat dahagakan fun dari Johnny! Ye! Memang la hari2 jumpa. Tapi jumpe mesti after dia abis keje(obviously dah penat and agak tensen!). I yang dok terperuk kat umah, bosan tahap cipan oops..tahap malapetaka dah ni baru nak bermanje lela dengan sepenuh hati. Tapi dia macam penat je nak layan kerenah aku yang separa waras ni. Katernye penat. hu hu hu Kesian dia tau. Gue dah macam kehausan nak bermanja2 ni. Maklum la kite bercinta dengan student! ha ha ha ha. As you know, Johnny sekarang sedang bertungkus lumus menghabiskan 5 bukunye yang setiap satu ade la dalam 500-600 m/s. So balik keje, dia bantai tdoq (kalau xdating la), then pepagi bangun sambung study. Then terus gi keje.

Bayangkan lah ye tuan2 dan puan2. Dengan nak settle hal kahwin2 ni lagi. And aku yang xberkerjaya ni lagi. ha ha ha. Weekend pon macam suram je. Tak de planning2 dah pon. Oh, selasa lepas layan tengok cite Night at the mUseum 2. Tak best mana pon. Aku nakkan cerita yang gelak sampai muntah! muahahahaha. Semalam pulak gi KLCC dinner kat San Francisco Kitchen. (ada cerita disebalik gi KLCC nih) Tetibe teringin plak nak makan chicken salad die kan. Layan pizza sekali. Tak dilupa juga desert Key Lime Pie! Sumpah sedap weyh! Tapi die ade campur alchohol sikit. So berhati2 ye. :) Overall, Johnny belanja! Thanks sayang! :) Saya kan tak bekerjaya. hu hu uh

Ape2 pon, i just wish him good luck for his exam. Itu untuk menentukan kerjayanya selepas ini. Gaji up je 10k, i jadik housewife kan? he he he


MissSilent Says: After his exam on 19th June, saya ingin buat satu aktviti beriadah. Nanti akan ku ceritakan di next post ye! :)

2 Pengkomen:

ella @ June 11, 2009 at 11:35 PM

ko nak gelak sampai muntah? try tgk cite worst week.. sesuai gak utk ko yg dah nak kawen nih..

Ms.Silent @ June 12, 2009 at 1:30 PM

worst week? hmm..xpernah dgr...nnt aku carik! he he he. thanks babe!