Heart that never speaks.

Monday, June 01, 2009 / Comments (6) / by Skinny Yash

Semalam bertekak lagi. Adoi. Tak perlu kot nak pertikaikan benda yang memang dah berzaman lepas. Yes! Maybe aku agak pressure. Dengan duit yang makin lama makin sedikit. Ditambah pulak orang yang sukar untuk memberikan pendapat yang menyedapkan hati. Tak perlu lah aku nak bagitau siapa orang nya ye. Dah tentu2 bukan Johnny okay. Beliau adalah orang yang paling paling memahami aku! (dikala gue sedih atau marah!) :) i luv u! ;p

Kadang2 sedih jugak. Kite beli itu ini, satu haram pon xcakap ape. Yang biasa aku dengar, "la..apsal xpergi sana, lagi cantik. Lagi murah..." and bla bla bla.. Tak pon, "owh...ni murah je. kat Masjid India pon dah banyak orang jual." atau pon.. "ha...orang tu pandai buat..Dia nak volunteer buat itu ini .." bla bla bla. Habis nya, tak de apa2. That's why, aku decide untuk bergerak sendiri. Aku juga bukan orang yang jenis suka menyusahkan orang lain ye. Sesiapa nak tolong dipersilakan. But please, NO COMMENT2 yg tak membina ye!

Sejak aku bertungkus lumus dalam preparation ni, aku rasa hanya beberapa orang je yang tahu ape yang ada selalu dalam kepala otak aku. Kadang2 aku rasa, aku tak mampu pon. Tapi aku gagah jugak. Tak kira lah nak bising2 kenapa tak kahwin akhir tahun ke (kengkonon lebih senang)..ape ke..janji aku nak kahwin dah pon! Hari2 fikir, apa orang kata. Hati ni nak menangis. Tapi ku tahan. Aku pon tak nak susahkan Johnny yang sedia ada pressure dengan exam yang bakal tiba. Anyway, Good Luck to you Sayang! :)

Whatever it is, i already did it by my own way. Korang cuma datang, tolong apa2 yang patut, tu dah mencukupi kot. Tolong jangan bebankan kepala otak aku sudah. What past is past. And things may clear after a while. Time will tell.


MissSilent Says: Bersiap sedia untuk migrate ye Cik Silent!

6 Pengkomen:

farouqdmc @ June 1, 2009 at 10:34 AM

migrate umah baru ke ?
or state baru?
or country baru?

reena @ June 1, 2009 at 1:01 PM

Saba ye.

Nak migrate pi mana wei? Kalau overa, nak ikut. Hehe.

ella @ June 1, 2009 at 2:48 PM

nak tolong ape nih?? betau sket, kot2 aku bole tolong ke.. kalo tolong makan lauk kenduri mmg no prob. hehe!

farrah @ June 1, 2009 at 4:40 PM

aku pun sama..tolong memeriahkan majlis ko nanti & tolong makan nasi minyak..:)

Salpaninot @ June 3, 2009 at 6:59 PM

sume bakal pengantin juga akan melalui benda yg sama kakak..like i do...even anak raja pon...u are not alone in this world...welcome to the club!

» NAJA « @ June 4, 2009 at 7:52 AM

Yes itu mmg sangat menyakitkan hati..Buat bodoww sudah..Yang penting u know who u are