Skinny Yash Hen's Party revealed!

Thursday, August 27, 2009 / Comments (3) / by Skinny Yash

Sebenarnya, aku terlupe nak blog about something! Hen's Party!!! Bukan mak yg organize ye nyah! Tapi buah2 dada yang meletopsss lagi anggun yang organize kan! Lagi2 suprised!!! And untuk kesekian kalinya! I HATE SUPRISES okay! So, next time, no need to plan beriya2. Just tell me, i'll get ready! :)

Kisah nya begini. It was the last weekend before i'll be someone's wife! Which is 25th July. Weekends before kahwin sangat la packed! I remember Lady D asked me what's my plan during weekend? And i dengan confident nye cakap. Fully Booked! Coz amat dah booked i! OK. I was stupid here! ;p So, that saturday, me and johnny (time tu of coz johnny kan) went to my aunty house to pick my bunga pahar! After that, on the way back to KL, dia dah sound awal2.

"i nak bagi kad kahwin kat member i kat Shangri-La, u tolong pass kan ek?! Naik je bilik dia. Dia takde. Wife die je kat bilik"
"ala..tu kwn u..u pergi la." aku menjawab
"situ susah parking la..u pergi je. naik bilik...(aku xingat!ha ha ha ha)"
aku pon akur je la...

Tapi sumpah! I didn't think of anything beside just to pass the card! Johnny drop me at the lobby.
"u pakai kasut la. bawak handbag sekali."
"ha'ah la...dah la ramai orang ni..malu i selebet2..." aku masih xtau ape2!

Turun dari kereta. Johnny pass a few cards need to pass to his "friends".

"apsal xde tulis nama?" aku pelik!
"xpe..nanti kawan i tau nak bagi sapa..." ok..fine..

Sesampai di lobby, aku terus ke concierge. Laporkan diri nak ke bilik yang disebutkan. Lift pon aku xtau kat mana. Haruslah bertanya kan. Kang sesat jalan pulak! So, sesampai je dibilik yang dimaksudkan, pintu xberkunci. Tapi gelap! Aku masih ragu2. Call johnnny balik!

"u.! i dah kat dpn kwn u punye bilik ni. Dah tekan bell xde org pon..gelap je.." "ada...ada...dia ada conference. wife die ada dlm bilik. mandi kot..u masuk je taruk atas meja! then u ciao!"
"okay..."
hatiku dah berdegup kencang nih! Bilik dah la gelap. Buatnya ada murder berlaku, tak ke nanti bawak masalah. Aku pulak nak kene disoal siasat! Serious itu yang aku pikirkan ketika itu! :p
aku pon....
"hello..........excuse me........" dengan lemah lembutnye..sambil menolak pintu bilik...

then.....

SUPRISEDDDD!!!!!!!

OK. aku terkejut. dan xsangka. i tot they have forgotten about me. hmm. tapi xkisah pon. coz i dont really good in taking dares! Korang xkan terpikir apa je dare2 yang akan diperlakukan oleh mereka! That's why i hate suprises! ha ha ha ha. That night went well. Me tertonggeng tidak sedarkan diri. ha ha ha. I think that really the last one! :) Terlampau banyak yang ingin ku cerita, tapi tiada kata yang hebat dan manis untuk itu semua! Those are the memorable memories which aku akan ingat sampai mati! he he he. Nexxxxxxttttt!!! Siap lah kauuuuuu!!! ha ha ha ha ha ha

sedikit picture utk tatapan. hanya sedikit je bole di tontoni, kerana selebihnya kami semua 2piece! dan selebihnya lagi telah diperakui tidak elok untuk ditonton oleh certain lapisan masyarakat! oopppssssie...! ;)

persiapan mereka. GIGIH!

hasilnya! ;)

sash, tiara, dress, make-up= sponsored! ;)

bergambar dulu sblm keluar!

ok. we are ready to go. ;)

we're going to paint the town red! weeeee.....

sambil2 tu, bergambar!

see? we really having fun that night!

the adik beradiks! ;)

us with the...what we call this dance ek..? lupe dah! ha ha ha (*updated: thx Yam! it's egyptian dance!

off we go! tired. high. sleepy. anyway, great nite! Good nite girlssss...


MissSilent Says: It was a great night ever! Together with all dearie friends! So much to remember. All i can say is, i am greatful to have a beautiful, loving and great people around me! Amin.

3 Pengkomen:

diana luna @ August 28, 2009 at 9:50 AM

'Tapi buah2 dada yang meletopsss lagi anggun yang organize kan!'
Apakah maksud ayat ini Puan Yashma?

yam^Artfingers^ @ August 28, 2009 at 10:20 AM

oikk...wasn't it at shang ri la...sheraton ke...huhu....

itu egyptian dance.hehehehhe:)


NEXXXXXXt????who???lol!

Ms.Silent @ August 28, 2009 at 11:52 AM

ha ha ha..tu la psl....dh lama sgt...smpai salah hotel!!! ha ha ha yes it's shang!muhahahahahhahahah

buah2 dada meletopsss dan anggun adelah wanita2 kegemaran saya! :)