Tagged from Bubuq!

Thursday, August 27, 2009 / Comments (6) / by Skinny Yash

Dah lama xbuat tag. This is from Bubuq!

1. Bekas kekasih saya adalah :
>> yang pertama dan yang kedua! ;)

2. Saya sedang mendengar :
>>dengkuran suami ku! haishhh.

3. Mungkin saya patut:
>> kejut beliau segera! dah pukul 2.30pm nih!

4. Saya suka :
>>meleser! tapi kat suami ku aje! hi hi hi

5.Sahabat-sahabat baik saya :
>>selalu yang membaca blog saya, sms saya, call saya dikala driving dan juga yang ym saya untuk bergossip! ;)

6.Saya tak paham :
>> kenapa gaji saya belum masuk!

7.Saya kehilangan :
>> status single saya! ;p

8.Ramai yang berkata :
>> saya KURUS! biarlah! ade aku mintak duit ko? huh!

9.Makna nama saya :
>> cahaya.....ape ek..? itu adelah gabungan nama mak dan abah saya!

10.Cinta itu adalah :
>> sesuatu yang sukar untuk difahami. ;)

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
>>tidur dengan nyenyaknye! ;p

12.Saya akan cuba :
>> kejut dia!! Bangun! Bangun!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>> ye BUBUQ! That is perkataan! bukan ayat! So kite bole ignore je kan?! ;p

14.Telefon bimbit saya :
>>tak secanggih dan sehebat telefon bimbit suami saya! uhuk!

15.Bila saya terjaga dari tidur :
>> terus mengadap laptop! bole? ;)

16.Saya paling meluat apabila :
>> perempuan yang berkelakuan seperti keanak2an. Tak matured okay! euuuww!

17.Pesta/Parti adalah :
>> sesuatu yang ku damba....dahulu kala je..! ha ha ha

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
>>Panda!!! Wait! Aku pernah jumpe kah? hmm....

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>> Primary school!!!! Bole terkinja bila2 masa!

20.Hari ini :
>> saya bangun saaaaangat lewat! ;)

21.Malam ini saya akan :
>> cuba menggoda suami saya! *mlm jumaat kan...*

22.Esok pula saya akan :
>> cuba untuk masuk office awal! ;p

23.Saya betul-betul inginkan :
>> percutian yang menakjubkan!!!!!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
>>damn! jerawat betul2 atas hidung! haishhh! ;(

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
>>Pusat membeli-belah

26.Makanan Barat atau Jepun :
>> errr...Makanan Melayu bole? ;)

27.Bilik yang terang atau gelap:
>> haruslah GELAP!

28.Makanan segera adalah :
>> mee maggie!!!!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
>> "u...bangun...dah kul dua stengah!"

30.Siapa yang anda nak Tag?
>> Cik Kiah, Puan Miza, Puan Naja, Cik vee, Puan Ella dan Puan A'aa! ;)

6 Pengkomen:

diana luna @ August 27, 2009 at 2:53 PM

hahahha ym untuk bergossip..macam kenal je...

~vee~ @ August 27, 2009 at 3:30 PM

adakah cik vee tu adalah saya??

Ms.Silent @ August 27, 2009 at 3:52 PM

diana: siapa yg mkn megi..die yg rasa sedap nye! ;p

vee: cik vee..nama pon kamu cik vee kan..~ he he he

arezura @ August 27, 2009 at 3:53 PM

Ha.. dh ptg, xbgn lg..Pasti,msti kna grak dh..

*Mlm jumaat..?* I LIKE...

~vee~ @ August 27, 2009 at 3:55 PM

alamak.. :D baiklah!

p/s : sy suka jwpan no 21 tu. Grrrr.. ;)

Ms.Silent @ August 27, 2009 at 4:35 PM

A'A: almakllumla, keje beliau dis week start at 3pm!

vee: BUAT!

p.s: semua org pon suke mlm jumaat ek? he he he