Kata hati aku

Monday, November 30, 2009 / Comments (0) / by Skinny Yash

Kata hati untuk sahabat.

I xtau macam mana nak cakap. Perasaan bercampur baur dowh. I tau, janji harus ditepati. And aku bersungguh mahu kotakan janji itu. Tapi...tolong fahami. Aku dah berkahwin. And every decision have to be made not only by myself, included hubby of course, and everybody else too. :(

I am looking forward for your BIG DAY. And haruslah diwaktu pernikahan itu kan?! Tapi.............ala....Tapi lagi! BENCI! I just CAN'T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sudah berulang kali ku pikir kan jalan yang terbaik untuk aku sampai di sana, tepat pada masanya. Tapi, aku dah kecewa. Rasa xmau pergi semua sekali. BENCI! Tapi ape boleh buat. Komitmen dah bertambah. Bukan semua orang perlu ikut plan aku (meskinpon plan ini dah berbulan lamanya) ;( Jadi, ape guna plan, kalau diakhir2 cerita tetap tak ikut plan.. Hmm....

Saya benci diri saya. Harap Maklum. dan I mintak maaf. (i know u done alot for my big day too!)



MissSilent Says: terlampau banyak kata hati. Sampai hati jadi sakit sebab penuh sangat. ;(

0 Pengkomen: