Naif nye aku!

Monday, November 30, 2009 / Comments (2) / by Skinny Yash

Wah untuk pertama kalinye, i visited this. It started when the feeling to have a baby memuncak. ha ha ha. True la. Sape tak nak baby wei. But to be honest, saya sangat takut pregnancy. Macam2 bermain di fikiran. Ape rasa dalam perut? Macamane rasa bawak baby? Bolehke differentiate nak shit and nak terberanak? ha ha ha. Yes. I am so naive bab2 pregnancy ni. I even not dare to touch perut ibu2 mengandung. Takuuuut....hi hi hi

Got one time, hubby asked me to buy the fertility test. Ujian kesuburan gitu. But maybe wrong timing kot. Jawapannya, agak mengecewakan. hu hu hu. Mahal la. dalam belas2 ringgit. Tak ingat brand apa. But got one time i bought in Bandung during pre-honeymoon haritu, murah je. It just cost me about 3rm. Hmm..rugi xbeli sampai 10 kotak. ;p So, from wasting money to buy those testing kit, i membuat fertility calculation pulak. ngeeeeee ;)

I found that the website is useful. Macam2 ade dalam tu. All about parenting la. Start from how to take care of your health sampai la ke parentinghood. Dulu, bukan main bendul aku. I dont even know how to calculate my ovulation or my menstrual cycle. Sat aku kira from last day period, sat aku kira 14days after period. Rupenye2 salah. ha ha ha. Patut la production xmenjadi2. ha ha ha.

So, itulah kenaifan aku yang paling bengong sekali. :)

2 Pengkomen:

yam^Artfingers^ @ December 1, 2009 at 12:08 PM

yash..aku tak takut nak peknen..aku takut nak beranak....scary maryyy!!!!

Ms.Silent @ December 1, 2009 at 12:42 PM

ye!! saya juga!!! saya takut kesemuanya! kan bgs klw bole kawin terus dpt anak kuar twins! ;D