MC yang sebenar

Thursday, December 03, 2009 / Comments (2) / by Skinny Yash

Today i MC. Memang purposedly pon. :) Tapi nak thanks jugak kat Cik Kiah, sebab pagi2 dah sms cakap jalan jem terbaik! ha ha ha. Aku dalam dok lena2 pon, sempat lagi reply. Aku reply kan Cik Kiah? he he he

Dah ponteng tu kan, amek kesempatan untuk ke Laundry kutip baju kawin aku yang dh 3bulan lebih xberambik! bole? Nasib bole claim lg. Kalau x, mamfus aku! And after lunch kat umah mak, tetibe gusi aku sakit gile. Almaklum saja la kan, kalau apa2 sakit yang berkenaan gusi ke, gigi ke, confirm naik kat kepala punye. Sakit tak payah cakapla. Rasa mahu hantok saja kat dinding. Then dok tahan2, tertido aku sampai jam 6.30. Itu pon sebab hubby call tanya mana aku! hik hik hik Kesian dia, bangun2 agaknya tengok bini xdak. ish ish ;p

Drive balik umah mak mertua sakit xhengat punye. Sampai je ajak hubby gi klinik. Nak mc for today kan. So, reason nak mc, cakapje la sakit gusi. Alih2 Doktor tu cakap jangkitan pada gusi. Ade 2 spot. And 1 ulser yang die terjolok sekali!(damn! itu mmg aku xtahan!) Kire Gingivitis lah! Penyakit gusi peringkat awal yang hanya melibatkan tisu gusi sahaja. So, Doktor kata, kalau xbaik lagi, kene gi Dentist la check. ;(



MissSilent Says: Esok MC lagi. Yeay! eh...yeay ke? :( Confused sekejap.

2 Pengkomen:

Cik Kiah @ December 4, 2009 at 10:10 AM

yea...kamu replied...dikala aku stuck kat jam,ko sedap2 tido..haha...

Ms.Silent @ December 7, 2009 at 10:22 AM

ha ha ha....layaaaaaaaaaaaaaan.... ;)