Bosan

Wednesday, January 20, 2010 / Comments (4) / by Skinny Yash

Tahap kebosanan aku dah sampai tahap Bumi Haiti dah ni. Hari-hari (w.pon bkn hari-hari, tp mostly) masak, cuci baju, sapu, mop lantai. Sampai dah tak tau nak buat apa dan fikir apa. Amek hantar hubby tak cukup untuk mengusutkan kepala aku yang sedia ada kosong nih. Hari-hari dah beli paper. The Star & Metro. Confirm. Kalau ada magazine best-best tu, sapu jugak la.

Kadang-kadang, hubby suruh pergi tengok wayang. Sorang-sorang? Tak mo lah. Rasa macam diri ni xde kawan plak pergi sorang-sorang. hu hu hu. Saya sedih. Dan juga hampir keciwa. Sebab kerja tak dapat lagi. Pagi sampai tengahari, sibuk cari kerja. Naik berpinau mata ni. Tapi demi mengisi masa ku, ku teruskan jua....

Hmm..merepek lagi. Takpela, nak layan fesbuk jap. Oh ye, harini saya masak Nasi tomato, Ayam Masak merah dengan jelatah. :)



MissSilent says: apsal semuorg tak percaya aku masak huh?

4 Pengkomen:

Ain Bubuk @ January 20, 2010 at 3:08 PM

rutin harian kita AMAT sama..kutekankan lagi..AMAT SAMA..


aih...kita memang kromoks

Ms.Silent @ January 20, 2010 at 3:23 PM

ha ha ha.

jgn tekan2...PENYET aku nnt!

kromoks forever..! hi h ih i

Salpaninot @ January 20, 2010 at 6:36 PM

ko mmg blh berkongsi waktu kebosanan bersama ainbubuk..sbb kalian mempunyai position & job function yg sme setakat ini...huah..huah..

Ms.Silent @ January 20, 2010 at 7:00 PM

ha ha ha. betul tu! cume boss je lain!