My First Off Day

Thursday, January 07, 2010 / Comments (5) / by Skinny Yash

Sekarang bangun pagi pon xde masalah dah. Kalau solat subuh pon, xde nak sambung tido lagi. :) Ade je kerja nak buat. he he he. Hubby pesan, lepas hantar dia beli paper. Baca apa2 yang patut. Takut otak beku. hu hu hu. Almaklum la, TV pon xdak lagi. ;p

Bab masak memasak ni, still in learning mode. Sekejap2 tengok MR. ;) Itulah peneman ku dikala bosan. Bile dah duduk sendiri ni, hobi tetiba tukar jadi memasak. Suka pulak duduk dapur. ha ha ha. So, siapa cakap saya tak pandai masak? Meh sini aku siku hang! ;p

Owh. Hubby semalam dengan murah hati nya bagi saya duit belanja. Yeay! Siap off day tak payah masak coz hubby belanja lunch. Maka, panjang lah langkah saya ke Queensbay. wooohooo! Niat hati, cuma nak perbetui BB hubby yang koma selama 2 hari dan beli racket badminton. At last, saya berfikiran untuk mencantik kan diri. Ye! Sudah lama ku tunggu saat ini. Dah berbulan lamanya tertangguh. So, depan2 salon tu i call hubby. "okay" hubby jawab. HUH????? nak tanya lagi sekali takut dia berubah fikiran. So, aku ON kan saja. :)

abaikan rupa ku tanpa make up. tp masih manis kan? blueek.. ;p



MissSilent says: shhh...saya beli Estee facial wash juga. Terbang rm90 lagi ;)

5 Pengkomen:

Ami Schaheera @ January 7, 2010 at 1:50 PM

mesti rasa lebih bersemangat nak buat kerja rumah dengan rambut baru kans?

kat tanjung dah psg streamyx ke?

Salpaninot @ January 7, 2010 at 6:47 PM

echeh!! yash sudah ketinting..ting..la..haha!!

arezura @ January 7, 2010 at 10:17 PM

Wah... rambut baru meaning 'angin baru brtukar ke' Penang!!

Ms.Silent @ January 8, 2010 at 9:23 AM

ami: semangat sangat!ha ha ha. setiap bulan haruslah ada benda yang kita buat pd diri untuk menghargainya! ;)

streamyx blom psg lg. Tunggu beli tv, msk astro dulu! ;)

salpa: yeah..!! ketingting keding! he he he

a'a: tu la..angin sini kuat sgt! habis rmbut kite jd kusut! ha ha ha

newlifenewbeginning @ January 8, 2010 at 9:48 AM

hehe sometimes bila kita wat rutin yg lain daripada lain mmg kita akan teruja pun..