Perkembangan Hashim

Wednesday, January 27, 2010 / Comments (4) / by Skinny Yash

Malam tadi Hashim merajuk dengan hubby. ha ha ha. Serious weih. Sebab hubby gi paksa2 dia makan, minum. I dah cakap, dia takmo. Hubby nak bagi jugak. Last2 membontotkan diri. Serious, pandang pon takmo. hu hu hu I tau la, i jaga dia hari-hari. Dah paham sangat pe'el dia. Mengade! ;p

So pagi ni, i dok chatting dengan hubby. Hari-hari pon cerita benda yang sama. Perkembangan Hashim. Dah macam anak aku ha. Tapi i bengang dengan dia, sebab dia gatal turun dari batang tu. So, berak bersepah la. Dah la tak pandai terbang. haish. Bebel aku pagi-pagi lagi.

Hubby: so u dah ready nak berpisah ng die tak?
Saya: ha ah aa
Saya: sejak pg td dok berak berterabur....
Saya: aku relakan dikau pergi ...
Saya: hu hu hu
Hubby: hehe
Hubby: ok nanti kita cari kure2 u okay
Saya: yeay!

Tapi kadang-kadang rasa sayang jugak kat si Hashim ni. Ye la. Ko jaga makan minum berak dia kan. Sat-sat i tengok dia. Ye la, pada zahirnya dia tak boleh terbang. Tapi mengikut kaum kerabatnya, HARUSLAH dia pandai terbang. So, Semalam hubby siap cakap dengan Hashim, suruh terbang. Mana tak nya, makan, tidoq, berak, makan, tidoq, berak. Dah gumuk dah. Aku takut dia mati sebab obesiti je nanti. he he he

Apa-apa pon, lihat perkembangan beliau.

pagi port Hashim sini

tengahari kat sini pulak.

exercise sayap kiri.

layan lepak kat berus aku pulak kan?!

dia nak patah balik pulak!

exercise sayap kanan pulak.

exercise dua-dua sayap.

mantarrp!!!

sudahnya, tak pergi mana pon. (hampeh!)

MissSilent says: nyanyi tak nak. terbang xnak. makan lain2 xmo. Roti Gardenier je ko sapu!

4 Pengkomen:

Ain Bubuk @ January 27, 2010 at 1:56 PM

hahahahaha cute dowh hashim hahahahahah

Ms.Silent @ January 27, 2010 at 2:15 PM

cute...!! mcm ayam!! kadang-kadang tgk mcm itik pon ada! ;p

Ami Schaheera @ February 2, 2010 at 12:15 PM

klako nye hashim nih... dah lepaskan ke belum?

Ms.Silent @ February 2, 2010 at 9:04 PM

hmm...dah berkabung dah ni... :(