Pregnant?

Friday, January 22, 2010 / Comments (4) / by Skinny Yash

Dari semalam badan rasa lemah je. Sakit2 pinggang plak tu. Hmm. Nak dekat la gamaknya. So, this morning, untuk pertama kalinya, saya tak prepare breakfast untuk hubby. Dan untuk pertama kalinya juga, saya tak hantar beliau ke office. Serious tak larat weih! Aku dah siap2 nak hantar ni. Tapi dok-dok menunggu tu, memang aku merasakan tak larat sangat2. Sorry ye Enchik Suami. Ye la, pagi tadi hubby masuk dapur, terus capai kokokrunch dgn susu. "Kenapa u xbuat breakfast untuk i?" Serba salah aku dibuatnya. Ye la, tak masuk syurga la kau dek non. Aku pon agak2 lemah menjawab.."tak larat....." dengan muka habis-habis sebek nih!

Owh. Saya bukan pregnant ye. Yang pregnant orang lain. ;p Kang korang pikir bukan-bukan pulak. i PERIOD lah! Kadang-kadang tensen je. Asal nak period mesti moody. Asal nak period mesti sakit sana sini. Lagi-lagi tang tetes tu....mak aiii..tegang bukan main. Sakit die plak mmg mengundang! Sekarang, kalau korang bagi aku gajah duduk kat blakang pinggang ni, mesti nikmat.

Sakit weiiiihhhh....and aku tak larat nak masak harini. ;(


MissSilent says: sepatutnya nak masak Nasi Minyak Hujan Panas, tp tak jadilah!

4 Pengkomen:

newlifenewbeginning @ January 22, 2010 at 1:26 PM

wah hubby siap tanya nape tak wat bekfas gile demanding hehe..

Ms.Silent @ January 22, 2010 at 2:03 PM

hairan agaknya. sbb biasenye i dah siap sedia pg2. he he he

arezura @ January 22, 2010 at 2:25 PM

Are egatkan gudnews 'made' from Penang!!

Ms.Silent @ January 22, 2010 at 3:06 PM

awal-awal byk bende nk settle..xsempat! ha ha ha