Best Best!

Thursday, February 25, 2010 / Comments (0) / by Skinny Yash

Diwaktu ini, aku masih di atas katil. Hmm. Malas nye nak bangun. Perut lapar. Sebab tu la agaknya aku kurus kan? Lapar, tapi malas makan! he he he. Macam, nak terkencing, tapi malas nak gi toilet. Ha..tapi kalau nak terbe.....k..tak boleh tunggu-tunggu. Lagi pulak cirbir (singkatan dari ciritbirit)!  Mahu berpeluh-peluh nak tahan tu. hu hu hu

Okay. Bangun-bangun je rasa best. Sebab aku mimpi beli basikal. ha ha ha. Entah kurun bile lah aku dapat belikan. Hmm. Nak nak dah start kerje nanti. Basikal ke mana. Duit pon kemana. he he he. Unpredictable. ;p

Semalam, aku ingat tarikh dah 28hb! Rupenya baru 24hb. Haish. Lambat lagilah gaji rupanya. Bukan gaji i lah. Gaji suami i! he he he.


Shh...terasa nak pow beli kasut lah!

0 Pengkomen: