Bila Bapak Mertua pon ada facebook!

Saturday, February 06, 2010 / Comments (7) / by Skinny Yash

Okay. This scares me okay. I was actively and emotionally playing Poker, suddenly got friend request. Ini bukan friend request, tp FIL request dah ni. hu hu hu Kalu korang, accept ke..? Dengan keadaan profile aku yang huru hara ni, Album2 zaman kegelapan lagi, adoi.. Mak poning sudah.

Nanti mesti macam dah takdak privacy kan? Nak marah2, nak taruk status macam gampang ke..Aduhai. Dalam dilema aku. Anyway, all my family member pon ada facebook. Tapi, ye la, family sendiri kan. Dah tau buruk perangai anak nya. he he he Dulu masa my dad add i pon, berzaman gak aku nak accept. Sampai dia tanya i apsal tak approve. ha ha ha. Dah kawin, barulah aku approve. ha ha ha. Nak bising-bising pasal activity before kahwin tak boleh lagi, coz anak dia ni pon dah kahwin. he he he. Ala..Abah nak bising-bising pon tak bole, dulu dia dengan my mom pon dok clubbing sana sini, anak tinggal kat lobby hotel makan. ha ha ha ha

FYI, Bukan FIL je, MIL pon dah ada facebook. So, macam ni..? Aku sudah gelabah biawak ni. Adoi ai.



MissSilent Says: Tetiba aku tak keruan.

7 Pengkomen:

arezura @ February 6, 2010 at 5:00 PM

Approve je.. InsyaAllah ur FIL bleh paham kot. Zaman2 tu dulu smua dh brlalu kn.. Now n future, Yash bleh jg anak dia n handle ur marriage ngan baik sure he's ok nye...

Ms.Silent @ February 6, 2010 at 7:06 PM

he he he. tu la..sudah approved. tahap redha je ni...! ha ha hah a

Ami Schaheera @ February 8, 2010 at 8:30 AM

baca dua kalimah syahadah, tekan accept. terima je lah apa yang bakal mendatang........ heeee

Ms.Silent @ February 8, 2010 at 3:22 PM

ha ha ha. terlupa la ami nak baca...dem!

chajuya @ February 9, 2010 at 10:04 AM

wakakakaka..welcome!! aku nyer future in-laws dr bpk nyer sampai ke adik bongsu add kt facebook..mmg sopan fb aku..haha

Light of Allah @ February 9, 2010 at 12:04 PM

yash..the best thing about FB, you boleh privacykan certain perkara dari seseorang..gambar2 tu..u boleh hide dari FIL.

Ms.Silent @ February 9, 2010 at 7:11 PM

chajuya: dah xbole nak jdk diri sendiri kan...! hu hu hu
LOA: album byk sgt...mls nak check satu2 mana yg bole tgk.mana yg x..haish...