The Change

Wednesday, February 24, 2010 / Comments (2) / by Skinny Yash

Ada sebab kenapa aku rasa tak best. Jangan tanya kenapa. Sebab hanya aku saja yang ada jawapannya. Aku tak harap orang nak baca apa yang aku tulis. Sebab aku memang suka bemain dengan perasaan sendiri. Tak salahkan?

15th February. Tarikh yang tak mungkin akan aku lupakan sampai bila-bila. Sejak dari itu, aku jadi seorang yang tak best. Aku benci drama-drama emosi. Aku benci orang bijak pandai. Aku benci aku. Aku benci sebab aku jadi tak best. Dan aku dapat rasakan, orang sekeliling aku pon jadi tak best. Aku dah jadi pemalas. Aku dah jadi pemarah. Aku dah jadi pendengki. Hati aku dah busuk. Aku rasa lah.

Aku tak sabar nak solat. Aku nak mintak petunjuk. Aku nak mintak dibersihkan hati semula. Aku nak jadi aku yang dulu.


Shh...they said people change. I think so.

2 Pengkomen:

ErriNa @ February 25, 2010 at 10:54 AM

HI DEAR...
I PUN PNH RS MCM TU DULU..
SMPAI SKRG I JD MCM TU..
WPUN MUNGKIN SITUASI KITA BBEZA.
TAPI I PHM..
TP JGN TERUSKAN..
KELAK MAKAN DIRI..
MCM I..

Skinny Yash @ February 25, 2010 at 11:20 AM

Hi babe! It's a sudden change of weather. Kite pon tak bole meramal kan bile nak datang nye hujan. But don't worry. I'm okay! ;)