Kambing Punya Cerita

Thursday, February 18, 2010 / Comments (0) / by Skinny Yash

Okay, dah berhari-hari tak menaip. Sekarang sudah rindu. Banyak sebenarnya nak cerita. Satu-satulah.

Kambing Punya Cerita.

Jumaat lepas on the way balik ke KL, singgah Taiping. Bukan nak cerita pasal kambing seadanya, tapi nak cerita perangai-perangai yang lebih dari hmmm.... Oops, isu sensitif harus berhati-hati. Kang aku kena tangkap dengan ISA pulak. Punah harapan bangsa dan negara! Sesampainya aku di tapak berkenaan, hanya sedih menyelubungi jiwa. Rasa macam nak panggil Karam Singh Walia buat liputan. Tapi, hanya aku sebagai fotografer tak bertauliah. Ah, tak kisahlah. Janji aku menjalan kan kewajipan kemasyarakatan ku. ;) Korang tengok, korang nilai, dan beri komen yang sejujurnya. Bole?

oops..tak sempat nak upload gambar lagi. Korang baca laporan penuh kat sini dulu ek.


Shh...mak mertua aku pesan, jangan tulis-tulis blog pasal ni, nanti kena tangkap! ;p

0 Pengkomen: