Lelaki oh Lelaki

Wednesday, February 10, 2010 / Comments (3) / by Skinny Yash

Kalau orang lelaki tak paham macam mana orang pompuan berfikir, Saya dengan berbesar hatinya mewakili orang pompuan, tak paham macamana orang lelaki bertindak. Hmm. Korang paham tak? ho ho ho

Contohnya, kadang-kadang orang lelaki ada yang lepas makan, tak bawak pinggan terus ke sinki sekali. Padahal diorang memang nak basuh tangan pon. Kenapa ek? Maybe diorang ni rasa ada orang pompuan kat dapur yang boleh tolong angkatkan. Tapi..kenapa diorang tak angkat je sekali kan? Kan senang... Hmm..

Actually, this is in general. Mungkin ada antara kamu kamu diluar sana tak bersependapat dengan saya. Takpe. Korang boleh utarakan pendapat korang. Tapi itu pendapat saya lah! ;p


MissSilent Says: Lelaki vs Perempuan. At the end, mesti lelaki menang kan? Teringin pulak nak jadi lelaki. ahaks!

3 Pengkomen:

5h3r4 @ February 11, 2010 at 12:19 AM

kalo ko jd lelaki aku nk pggl ko pengkid ke tomboy yashma??

ella @ February 11, 2010 at 8:48 AM

jgn risau, aku sudah semestinya bersependapat dgn kamu.. :p

Ms.Silent @ February 11, 2010 at 9:17 AM

klw aku jd lelaki, ko panggil aku Skinny Joni la! ;p

ella: kan! ;)