Online Bisnes

Sunday, February 28, 2010 / Comments (2) / by Skinny Yash

Semakin hari, semakin ramai pulak insan-insan yang berbisnes melalui online ni kan. Good for them. And yang kita-kita ni, tukang membeli je la ye. he he he. And sedar tak sedar, rupanya saya dikelilingi rerakan yang berbisnes online ni. Ada yang jual baju, ada yang tolong orang jual handbag, ade yang buat make up. So, here is their blog. And i decided to put one category kat sebelah ni. So that senang korang nak jenguk-jenguk kan.

Oh ye, saya tak dapat apa-apa komisen pon. Saje suka-suka tolong kawan kan. Ha..ape lagi, pergilah singgah! ;)

Nak cari tops, pants, killer heels and apa-apa tentang style and fashion jengah ke The Shoplifters.

Nak cari branded and designer handbag, mostly 2nd hand la, jenguk kat Bag-aholics.

For those who are getting married or engaged, if you're looking for make up artist you can check on her blog Aira Beauty Touch (A.B.T)

Fine! Korang tak dapat apa-apa diskaun pon kalau sebut nama i! he he he. But obviously mereka mengenali saya! ;p


Shh...pernah mencuba jual baju, at last saya yang pakai semuanya! ;D

2 Pengkomen:

reena @ February 28, 2010 at 8:09 AM

Awww. Thanks Yash tolong promote blog bag aholics :)

Skinny Yash @ February 28, 2010 at 10:06 AM

tetibe mcm nak nangis tgk bag anya tu..!tapi apekan daya..aku masih belum berduit..huhuhu