Tak sempat lah!

Thursday, February 11, 2010 / Comments (2) / by Skinny Yash

Eh eh..dah 2jam ek..cepatnya..! tercabar jugak nak buat cabaran mencabar nih! adoi!

Dari 2jam yang lepas..apa yang aku berjaya buat.

 akak sidai baju la nokkk!

 
dah tengah hari, baru nak sidai? ape kes?

Actually, baju batch pertama dah pon disidai pagi tadi. Ni batch kedua okay. Baju kerja abang Johnny and telekung jalan-jalan saya! Buek nya mak mertua terlalu lah kat kaki lima tu, nampak pulak aku baru sidai kain..kes nayo! Apo kes pukul 1 lebih baru nak sidai?! ha ha ha ha. Ha..korang tau sidai baju tak?

Takdelah mak sidai baju sampai 2jam kau.....selebihnya..mak ade kat sini! Tu..kat bawah tu...
 
roti tu breakfast punye, kunci rumah, sipi-sipi tu paper harini, yg GABAK tu laptop aku lah!

Ha...untuk yang tertanya-tanya, pasal entry ku yang lepas, sebahagian dalam lori tu, inilah dia! he he he. Kerusi baru kau...! Barulah feeling-feeling best gitu! :)


Shh...mak aku cakap, terbalikkan dulu baju-baju tu sebelum sidai! ;p

2 Pengkomen:

Ami Schaheera @ February 11, 2010 at 4:52 PM

seksi nyah gambar2 kau, sepoi2 bahasa angin bertiup laundry tengahari.. i like!

Ms.Silent @ February 11, 2010 at 8:07 PM

seksi lagi bahasa kamu nokkk! i like too!

:)