In fact..i tried..

Friday, May 21, 2010 / Comments (8) / by Skinny Yash

Rezeki itu semua ketentuan Tuhan. Mungkin rezeki sampai tang lain, bukan tang anak lagi. And makhluk durjana bawah ni, tak sayang mulut!



and  perempuan durjana itu adalah makcik aku yang aku pon xpernah mengaku dia makcik aku! Hei buang masa lah nak sembang pasal ko! Ye! Aku tau, ko SANGATLAH BERTUAH, sebab dapat perut macam tu! Lagi pulak tak mengandung! kan? kan?

Jeles lah tu! ;p

8 Pengkomen:

reena @ May 21, 2010 at 10:42 AM

Hahaha omg ayat dia tak boleh blahhhhhhhhhh. Perlu ke tulis macam tu?

diana luna @ May 21, 2010 at 11:13 AM

GILE BODOH ARGUMENT NI1

Skinny Yash @ May 21, 2010 at 2:16 PM

reena: yes!!! perlu perlu!! sbb die jeles dgn i nye perut xbesar2 mcm perut die!

diana: ye BODOH! i pon bodoh jugak menjebakkan diri dlm ARGUMENT BODOH ini!

arezura @ May 21, 2010 at 10:26 PM

Yash... Cm ayat kurang ajaq ja depa? Knai baik ka ngan depa? Tok sah dok layan sgt,mnyakitkan ati ja...

Salpaninot @ May 22, 2010 at 12:47 AM

erkk..nnt die baca blog ko ni cne??

ella @ May 22, 2010 at 10:32 AM

Homaigod! Ayat tak bole blah nyerrrr!!!!! Patut ko balas balik, "jangan kata pompuan bertuah, pompuan tak bertuah mcm makcik pon bole dapat perut buncit mcm perut makcik sekarang wpon tak mengandung. Err makcik tak ngandung pon kan??" hahahah!!!!

Anonymous @ May 22, 2010 at 12:50 PM

oittt 'prmpuan yg brtuah aje yg boleh mengandung' mulut tu jaga, beringat...Allah nk bgi nikmat pun skejap, nak tarik pun skejap je, ehhh boring lak cakp camnikannnn..aku tukar lain la

oittt 'prmpuan yg brtuah aje yg boleh mengandung'....mulut ko busuk! (awinnasir)

Anonymous @ May 22, 2010 at 12:59 PM

yash, ko gurau je kan dgn 'makcik' tu tapi makcik lain yg trasa kann? perghh gile bhaya fb ni (awinnasir)