Ucapan kepada PEMBELI :)

Sunday, October 31, 2010 / Comments (0) / by Skinny Yash

Habis la suami-suami, BF-BF satu dunia ngamuk kat aku! he he he. Jangan marah ye abang-abang sekalian..ni harga runtuh ni....tu yang PROMO MELAMPAU nih! ha ha ha

To those yang berjaya menjadi PEMBELI, Sekalung ucapan tahniah diberikan..ucapan je la..ko nak lebih-lebih..beli banyak-banyak dengan aku..aku bagi Free Gift..Free Gift apa? Rahasiaaaaaaaaa... :)

I'm glad that some of the strangers also buy from me..PERCAYA betul diorang kat aku ye?! HA HA HA. Ye la..muka dah sepah-sepah kat Facebook, Blog..mana ko nak larikan kan?! he he he Tapi, kalau aku larik Paris..korang rasa bole cari aku tak?! erk :p And some of them really happy with my price. Ye la, siapa dah biasa tengok price Marc Jacobs, Coach, Michael Kors kat KL tu, dah confirm-confirm akan membeli terus dari aku! :) I try to sell LV from here, but i just think not that worth it. Sini mahal la. Maybe kat tempat lain murah sikit kot.

A bit disappointed coz sini takde Anya Hindmarch! huarghhhh! They should open one boutique here lah! :( Actually, dari dulu aku memang suka Anya, tapi sampai sekarang stau pon tak dapat beli. :( Maklum la..i tak mampu nok. Gaji i pon berapa ratus je. Dah tu, sebab dah ternampak Michael Kors yang sangat gorgeous time Spring hari tu, i ask my husband bought for me the Paper Straw tote from US! HUargghh! Nangis korang tengok bag aku yang itu! Aku pon gumbira! HA HA HA Pakai pon xpakai sangat. Fragile okay. Kang kotor, mana bole basuh! huh! Eh Eh ni bukan sesi riak okay. Mak saja nak mencelah iklan bag lama mak..huhuhu

OKLA, bagi sesiapa yang ingin kelihatan anggun, bergaya, menarik, tertarik, ko memang da bommmmm...


Banyaaaaaak coach murah, DKNY murah, Michael Kors murah, Cole Haan Murah..semuapon murah la!


0 Pengkomen: