Hari Mak...?

Sunday, May 08, 2011 / Comments (1) / by Skinny Yash

Despite of everyone wishing Happy Mother's Day to all their mom in the facebook.. saya cakap sini je la..

Mak, Happy Mother's Day! :)

Hahaha. Gitu je la! Saya tak pandai bermadah berhelah. I know who my mom is, and how strong she was. Walaupon kadang-kadang hangin atau bo-layan sebab dia dok bergossip pasal orang. Dia tetap mak gua! hahahaha

Pagi-pagi dah cerita kat dia pasal one of my couz, Couz ke?! :p yang perangai macam Osama. Tapi takpela, Mak kata biar je. Aku cakap, aku akan berdiam selagi aku bole bersabar. Tuhan tu makbulkan doa orang yang teraniya. Kau cerita buruk pasal aku kat satu dunia, kau terima la balasannya nanti. Tuhan Maha Besar. Dia bayar CASH! :) Ingat, kau tu mengandung. Aku tak doakan yang buruk-buruk. Jangan risau. Jauh dari sudut hatiku. Cuma, tu je la. Kerana mulut, badan binasa. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata...? Paham-paham je la ye..Belajar dah tinggi...Ilmu tinggi...Pandai-pandai la fikir.


p/s: rumah mak aku ni, selalu takde air. Bukan tak bayar bil, tangki apt ni asyik rosak je! huh! Nantila, aku ade duit, aku beli rumah satu untuk mak aku duduk dengan adik aku!


Happy Mother's Day to all! *kenapa takde Wife Day huh?* #tetiba #bikinpanas


Photobucket

1 Pengkomen:

Ain Bubuk @ May 10, 2011 at 1:58 PM

happy mother's day aunty! lambat wish..