Semak!

Wednesday, June 15, 2011 / Comments (1) / by Skinny Yash

Makkkkkk aiii! Lamanya tak hapdet! :P

Dengan sukacitanya dimaklumkan, saya sudah pulang ke pangkal jalan. eh. Pulang ke tanah air. eh lagi! Pulang ke tanah lahirnya diriku ini. ah..Kuala Lumpur lah! Yeszaaa..dah pindah balik sini. Adalah dalam 2-3bulan. Barang-barang dari rumah Penang pon telah disumbat kan kedalam rumah mertua gitu. :p Jangan ditanyo muat ke idak! Bilik tidor aku tu...dah mcm bilik setttorrrr! Tinggal space nak solat..and satu lorong nak ke lemari je!hahahah semakkkkkk weih! sesemakkk kepala hotak aku ni! :(

Dan dah 2-3 bulan ni jugak la aku dok survey rumah sana sini. Dalam website je! Website-website yang harus dikunjungi apabila anda ingin membeli rumah.
1. iProperty.com
2. Propswall.com
3. Google.com
4. Mudah.my
5. dan sewaktu dengan nya.

Tapi aku lebih suka bukak propswall, sebab rasanya harga dia murah sikit dari iproperty. Aku rasalah. Tapi kalau tengok-tengok website agent2 melayu, lagi murah. :) Tapi murah-murah tu, xla murah sangat. Tetap mahal klw dikira-kira betul. :) So, kalau korang ada idea website lain yang lebih mujarab, share la ye! :)

Sampai sini dulu. Nanti i update lagi pasal property. :)

Tata Titi Tutu...



Photobucket

1 Pengkomen:

Anonymous @ July 7, 2011 at 10:44 AM

Propswall.com = salah la. http://www.propwall.my/ laa..
kukukukuuu

-she cullen-