Little thing that excites me!

Tuesday, August 27, 2013 / Comments (0) / by Skinny Yash

MasyaAllah..

Dah banyak bulan tak update since takde notebook kan. Haih. Masih menunggu Sang Suami menghadiahkan seketul. Baru lega hati.

Life been easier and happier this year! Kenapa? Hahaha Let's see what makes me happier every other day.

Pertama, Rumah yang kami beli dah nak siap oi! Not officially siap, but almost every month we went there to see the progress. Alhamdulillah. No issue at all. Siap mengikut tarikh yang dijanjikan. I am so excited! Mahunya tak, 4 tahun aku menunggu nak duduk rumah sendiri hoccay! Eh, chop! We did lived by our self back in Penang. Tapi setahun setengah gitu je. Lepas tu pulang ke pangkuan keluarga. hahaha. No doubt there will be a bit drama once we want to move out from the parents house. Yela...we have been staying with them since we came back from Penang. I think almost 3 years kot. hehe. Hoping there's nothing to worry about. InsyaAllah.

Kedua. It's confirmed that I can get pregnant. LOL After 1 cycle of clomid, I am officially pregnant lepas buat IUI bulan 5 haritu. Namun, Allah lebih mengetahui apa yang terbaik buat hambaNya. I miscarriage at 6 weeks of my pregnancy. Sedih? MasyaAllah. Hanya Tuhan je yang tahu apa yang ada dalam otak dan hati ketika tu. Rasa nak meroyan pon ada. Tiba-tiba, dengan waras berfikir. Takkan aku nak jadi gila kot? Ishhhh simpang! But it teaches me a lot how to control my emotion in future. Tapi rasa bersyukur sangat, Allah pinjamkan perasaan menjadi seorang bakal ibu itu, walaupon hanya seketika. Sesungguhnya, perasaan itu tak dapat saya gambarkan. :)

Ketiga. Erm. Ahh. Hmm. See? There's only 2 things that makes me happy!

InsyaAllah, more to come.

Photobucket

0 Pengkomen: